۱۳۸۷ خرداد ۱۹, یکشنبه

با توام ای وبلاگ نویس اسلامی : به پا خیز !

فرزندان اسلام ، حافظین دین مقدس اسلام و مدافعین انقلاب و عزت اسلامی ...
به گوش باشید که بهاییت با حیله ها و نیرنگ های بسیار در صدد گسترش و انتشار عقاید خود است و اینجاست که وظیفه ی ما مبارزه و جان سپاری برای محافظت از اسلاممان و دین عزیزمان است .
مبارزه و جلوگیری از عقاید پوچ و بی اساس بهاییت وظیفه ای است که همه ی مسلمانان باید آنرا با تمام وجود انجام دهند .
برای جلوگیری از پایمال شدن خون شیعیان حضرت علی (ع) و اعلام نفرت خود از حرکت ها و نفوذ های بهاییت در انتشار مقالات و نوشته های ضد بهایی بگوشید .
سایت ایران سهراب بنا بر وظیفه ای که بر روی دوش خود احساس می کند در این اقدام بزرگ پیشتاز شده و از شما وبلاگ نویسان و نویسندگان وب درخواست می کند تا به کمکش بیایید . از این رو می توانید با انتشار نوشته های ایران سهراب در وبلاگ ها و وب سایتهای خود در مبارزه با اقدامات بهاییت همراه شوید .
همچنین می توانید با قرار دادن کدهای زیر در وبلاگ های خود به بخش بررسی و نقد بهاییت که از پرطرفدارترین بخش ایران سهراب محسوب میشود لینک دهید تا بسیاری از افرادی که ممکن است به دام بهاییت بیافتند با این فرقه پوچ وحشی آشنا شوند .

با قرار دادن کد بالا لوگویی در ابتدای وبلاگتان و در گوشه سمت راست اضافه می شود که کاربران با کلیک بر روی وبلاگ به بخش بررسی و نقد بهاییت راهنمایی می شوند . نمونه ای از این کد در قسمت بالای سمت راست این وبلاگ قرار گرفته است که می توانید قبل از قرارگیری در وبلاگتان نمونه ای از آن را ببینید .

برای دریافت کد ازلینک زیر استفاد کنید

هیچ نظری موجود نیست: